isabell.reismee.nl

13: dit is het dan mijn laatste

Hai iedereen,

Het is weer tijd voor een nieuwe blog. Er is weer heel wat gebeurd. In mijn laatste blog schreef ik dat ik nog 1 blog ga schrijven dit word ook mijn laatste blog. Ik kan niet geloven dat ik al bijna naar huis moet en eigenlijk wil ik nog helemaal niet.

In de maand mei waren Eva en Paul op vakantie en bleven Jane en ik bij Hannah. Dat schreef ik ook in mijn laatste blog. Over dag waren we gewoon thuis met Benjamin en aten we daar ook. Ergens in mei was er een color festival. Daar ben ik natuurlijk heen geweest met wat vrienden. Het was zo leuk! Eigenlijk je kreeg zakjes met gekleurde poeder en de dj die telde af en dan gooi je al de kleur in de lucht en ja je kan al raden ik zat helemaal onder gekleurde poeder. Het was zo leuk. De dag erna was er een food truck festival. Het was in bridgewater het was niet heel groot maar wel heel leuk en lekker natuurlijk haha.

Naast die dingen heb ik hier ook gewoon het dagelijks leven. Dus naar school, afspreken, sportschool en al die dingen. Deze maand ben ik niet zo veel naar de film geweest haha. Ik zeg wel in elke blog dat ik naar de film ben geweest dat is gewoon iets van je hier doet op de dinsdag. Dan ga je na school eerst naar de mall en dan naar de film. Maar deze maand zijn we gewoon naar de mall geweest haha. Op het einde van de maand mei kwamen Eva en Paul weer terug, dus Benjamin en ik gingen hun natuurlijk op halen van halifax. Oke iedere trip die wij maken naar Halifax met Eva dan moeten we altijd naar costco (dat is een supermarkt maar dan 100x grooter) echt waar dat is een verschrikkelijk winkel haha en ik ben niet de enige alleen Eva vindt die winkel leuk. Na een 2,5 uur doorgebracht in de winkel konden we dan eindelijk naar huis. Nu Eva en paul en weer zijn doen we meer sign seeing. Benjamin had het heel erg druk met ons de hele tijd overal heen brengen en dan ook nog voor de kippen in de barn zorgen. Hij had het wel heel goed gedaan, want hij probeerde ons wel gewoon altijd overal heen te brengen. Dat was heel fijn.

De dag na ze terug komen hadden ze het zwembad open gedaan na een hele winter dicht te zijn. En ik zou zeggen het zag er vies en groen uit. Maaaaar hier in de familie hebben ze een soort van wedstrijd wie het eerste in het zwembad is dus je kan al raden wat ik en jane hebben gedaan. Ja we zijn in dat vieze water gesprongen en het was heel vies, maar we zijn de eerste. Nu ondertussen is het heel lekker weer en is het zwembad schoon en warmer nu gaan we ook vaker zwemmen. Het is heel lekker dat ze een zwembad hebben. Ook is kwam laatst weekend Leah op bezoek van PEI dus dat was een leuk weekend. Omdat het zo mooi weer was zijn we lekker bij het zwembad gebleven en gewoon chillen en kletsen.

Nu heb ik vrijdag mijn laatsten les dag gekregen op school. Dat was heel raar want op het ene gevoel was ik blij dat we geen lessen meer hadden maar ook best verdrietig want het was mijn laatste les dag in highschool Canada. Deze week heb ik examens. Ik heb er maar drie (biologie, engels en design) Ik heb al best hard voor ze geleerd en ik denk dat het wel weer goed komt. Op vrijdag heb ik mijn prom en daar kijk ik zo erg naar uit. Het wordt zo leuk! Na prom heb ik dan nog maar 1 week…. In die week ga ik denk ik gewoon veel tijd door brengen met vrienden. Maaaaar mijn ouders komen! Ze eind die week en ik heb er zo veel zin in!

Dit jaar ging voor mij veel te snel voorbij. Ik heb zo veel nieuwe mensen ontmoet en wil nog geen afscheid nemen. Ik kan het zelf nog niet helemaal geloven dat ik naar huis moet. Het voelt alsof ik langer dan tien maanden hier heb gewoon. Ik ben heel blij dat ik hier heen ben gegaan! Ik ga nog zeker genieten van mijn laatsten weken hier. Dit is dan ook mijn laatste blog. Ik vond het leuk om een blog bij te houden, want nu kan ik terug lezen wat ik allemaal heb gedaan.

See ya,

Isabel

Reacties

Reacties

mama

tof hoor isabel leuk om al je blogs te lezen

Yvettieeee

Ahh leeeuk!! Kan niet wachten tot je weer hier bent :)

Emma

Leuk om met een blog van jou de dag te beginnen!
Jammer dat het de laatste is.
Nog een paar nachtjes slapen en je bent er weer, zal ook weer wennen zijn.
Je hebt je daar geweldig goed aangepast, ik denk dat je voor Paul en Eva oomk een hele prettige gast was! Ben benieuwd hoe je examens zijn gegaan en de prom natuurlijk. Stuur maar een mooie foto met je nieuwe jurk!
Tot heel gauw, kan niet wachten!!!!!!!!!'
???? Emma

Hanneke

Wat lekker dat je weer kunt zwemmen ipv al die sneeuw haha. Super te horen hoe leuk je het daar hebt (gehad)!! Veel plezier nog deze laatste weken.

Tom

Super dat je Zoveel nieuwe internationale vrienden hebt gemaakt. Met het vliegtuig is de wereld best klein, dus je blijft ze vast zien. Veel plezier nog laatste dagen en met je ouders straks. Tot binnenkort!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!