isabell.reismee.nl

12: Time flies when you're having fun

Haii,

Het is echt weer heel lang geleden dat ik een blog heb geschreven. Ik denk iets van 1,5 maand geleden en er is al echt weer aardig wat gebeurd. Ook al heb ik nog maar 53 dagen over hier in Canada. Tijd gaat snel als je het naar je zin hebt.

Pasen is natuurlijk geweest en dat was heel leuk om hier te vieren. Op zaterdag nacht hadden Paul en Eva in het hele huis paaseieren verstopt door het hele huis. Dus wanneer Jane en ik wakker werden kwamen we erachter dat in het hele huis paaseieren verstopt waren haha. Dat was zo leuk want we hadden het totaal niet verwacht. Dus na een uur paaseieren zoeken dachten we dat we ze allemaal dus wel hadden maar niet dus ze hadden ongeveer 150 paaseieren verstopt… en tot de dag van vandaag hebben we ze nog steeds niet allemaal gevonden. We vinden ze nu steeds perongeluk zoals ik mijn schoenen aan wil doen zit er een paasei in of wanneer Jane een pak met koekjes pakte zat er een paasei in. Zo vinden we ze langzaam. De dag erna gingen we naar familie om het daar te vieren en hadden we een hele grote lunch. Ook natuurlijk weer paaseieren gezocht. De broer van Paul heeft dus laatst een buddy gekocht (dat is een auto waarmee je in het bos kan crossen) je kan al raden wat we hebben gedaan. Ze hebben een bos achter het huis en zijn we er natuurlijk gaan crossen dat was zo leuk om te doen. Het was zeker een geslaagd pasen.

Zelf het ik ook nog best veel met vriendinnen afgesproken en ben heel vaak naar de film geweest. Oke kijk in bridgewater is gewoon niet zo veel te doen. De mall heeft best saaie winkels en daarom gaan we altijd naar de film haha. Ze hebben laats wel een nieuw cafe geopend. Daar ben ik ook al een paar keer heen geweest en dat cafe is heel gezellig. Er was nooit echt een leuk cafe hier en nu is er eindelijk één. Daar ga ik zeker nog wel vaker heen. Ik ben ook nog een keer gaan schaatsen met een vriendin. Ze had gevraagd of ik wilde schaatsen en ik dacht echt dat de rink al dicht zo zijn omdat het al lente is maar nog niet. Hier is het dus sommige dagen heel warm en meeste is het gewoon nog koud… maar het begint wel warmer te worden.

Met mijn hostfamily vinden ze het dus heel leuk om te gaan wandelen op stranden. Dus ze hebben ons een paar mooie stranden gezien en het is wel leuk om met ze te gaan wandelen. Paul en Eva gingen in eind april op vakantie naar Frankrijk voor iets van een maand. En het kwam eigenlijk heel goed uit dat Benjamin weer thuis woont want dan zouden jane en ik eigenlijk gewoon thuis kunnen blijven. Maar mijn homestaycordinator vond het niet zo’n goed idee dat jane en ik met een ‘jongen’ alleen in huis gingen wonen. Oke Benjamin is het oudste kind van Eva en Paul hij is 28. Maar goed dus nu slapen Jane en ik bij Hannah (dochter) en overdag zijn we bij ons eigen huis. Het is wel een heel gedoe om iedere dag heen en weer te gaan. Ach het is helemaal niet zo erg. Alleen denk ik wel dat Benjamin wel nog moet wennen aan ons ophalen en brengen haha. Hij is mij al een keer vergeten bij de sportschool en Jane bij track and field. Hij is dat helemaal niet gewent haha. Het is wel heel gezellig in huis.

Deze blog heb ik anders geschreven. Zelf vind ik deze manier iets fijner om te schrijven. Ik heb het heel erg naar mijn zin hier, maar de tijd gaat wel echt heel snel vind ik. Ik ga nog denk ik 1 blog schrijven.

See ya,

Isabel

Reacties

Reacties

Emma

Elke dag knipt mama stiekum aan die centimeter! Als ik aan haar vraag hoe lang nog weet ze altijd exact hoeveel dagen, ze kan niet wachten!
De verjaardag van Eise gevierd, heb je gezien, nog even en het examen is voorbij.
Hij zegt dat het goed gaat dus we zijn positief allemaal.
Voor iedereen komen er grote veranderingen aan. Ik zal het pakjes sturen missen.
Het is leuk om steeds weer iets te verzinnen en alles komt keurig aan steeds maar het allerleukst is dat jij er weer bent!
Dikke kus Emma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!