isabell.reismee.nl

6: verjaardag, afscheid en in de krant

Hoi,

Het is weer maand geleden dat ik een blog heb geschreven, dus het wordt weer eens tijd. Er is ook weer veel gebeurd.

Week 7 november tot 13 november

Op maandag op school was het heel leuk en grappig, want dus de senoir boys soccer en junior boys soccer teams zijn ook kampioen geworden. Drie teams dus. Maar oke op school gingen we met zijn alle door de gang lopen en de andere studenten klapte en juichde. Het was zo grappig. Omdat dus allebij de senoir voetbal teams kampioen zijn geworden is er dus een artikel in de krant over ons! Zo cool. Ik heb een foto van het artikel in mijn fotos gedaan dan kun je het artikel zien. Mijn foto album is hier op mijn reismee blog en bij iedere blog die ik online breng breng ik ook een paar foto's online.

Verder had ik deze week op woensdag mijn eerste basketbal try out en ik had het nooit berwacht maar ik vond het heel erg leuk. Jane en ik gaan nu dus basketbal spelen maar we zijn niet echt dat goed.

De rest van de week heb ik best wel een luie week gehad. :) Op de zondag zijn we naar peggy's cove gegaan. En wow wat is het daar mooi zeg. Ik heb ook een paar foto's van peggy's cove in mijn album gedaan. We bleven er best lang dus hadden wij besloten om nog langer te blijven en de zon's ondergang te kijken. Die avond was het supermoon en dat was echt heel mooi.

Week 14 november tot 20 november

In deze week was het natuurlijk mijn verjaardag! Op de woensdag had ik nog een basketbal training en dan de dag er na was het dan. Mijn verjaardag:) ik ben 17 geworden. Ik ben zeker weten verwend door iedereen. Het was gewoon een school dag dus ik moest gewoon naar school en na school kwamen Chaira en Estefania langs om gezellig taart te eten. En Paul en Eva hadden een oreo taart voor mij gehaald hij was zo lekker. Ik zit echt in het beste gezin dat je kunt wensen. Op de vrijdag ging ik mijn verjaardag vieren met mijn vrienden. We gingen als eerst een ijstaart kopen en daarna naar subway om te gaan eten wat echt zo gezellig was. Na subway zijn we met zijn alle naar de hockey wedstrijd gegaan. Het was zeker een geslaagde dag.

Op de zaterdag was ik in de ochtend best lui, maar in de avond gingen Jane en ik naar Sofia en Lucie. Ze wonen heel dicht bij dus dat is wel fijn dan kan je gewoon lopen. We gingen daar gezellig met zijn alle koken nou eigenlijk Sofia en Jane gingen koken. Lucie en Ik kunnen niet dat goed koken. Maar goed het was een hele gezellig avond.

Zondag had ik ook weer plannen want dit weekend was het laatste weekend van Chaira dus gingen Jane, Laura, Jedrick en Chaira bowlen. Wat echt super gezellig was. Alleen ik denk dat ik nog wel even moet oefenen. Erna zijn we met zijn alle naar ons huis gegaan en gingen we een appeltaart maken. :) Hij was echt zo lekker geworden.

Week 21 november tot 27 november

Deze week was wel iets rustiger dan vorige week. Op de dinsdag was er een afscheidsfeestje voor de mensen die 3 maanden hiet zijn. Zo raar om te bedenken dat er alweer 3 maanden voor bij zijn. Oke maar goed, Sofia en ik gingen we vooral heen omdat we pizza en taart kregen.

Op vrijdag was het Chaira haar laatste dag ze ging namelijk op zaterdag ochtend naar huis. We hadden een afscheidsfeestje bij haar thuis na school. In de avond gingen met zijn alle bij het kampvuur zitten. Was echt zo gezellig, maar ook wel verdrietig want ze ging weer naar huis. Dat vond ik wel jammer. Zaterdag was er een parade in de stad. Er was ook een deel waar internationals moesten lopen. Dus wij gingen daar natuurlijk heen met eva. Het was heel leuk om in de parade te lopen maar we heel koud.

Oke voor deze dag heb ik echt zolang voor gewacht zondag werd ik wakker gemaakt door Jane. Het was aan het sneeuwen!! Dat was zo geweldig! Maar na 1 dag was alles wel weer gesmolten. Maar toch nu weet je dat het dichter bij komt. :)

Week 28 November tot 4 December

Woensdag waren wij vrij, dus gingen we naar halifax. Samen met eva gingen wr er lekker shoppen. Kerst komt er natuurlijk aan dus ik moest ook wat kerst kadotje kopen. Ik heb nog niet alles maar wel bijna.

We hadden zeker een geslaagde shop dag. Voor de rest ben ik op vrijdag weer naar een ijshockey wedstrijd gegaan.

Op zaterdag moesten we naar het vliegveld want Laura die ging weer naar huis. Ze bleef maar 3 maanden bij ons. Laura vertrok namelijk op de nacht van zaterdag naar zondag. Dus we bleven er slapen omdat Eva moest helpen met inchecken van alle colombia studenten. Bij het hotel was een zwem dus Jane en ik moest er gewoon even in. We hadden onze wekker om 3 uur gezet zodat we Laura konden uitzwaaien. Jane en ik liepen ook gewoon in onze pyjama rond. Ik vond het wel raar om te bedenken dat ze nu weg gaat. Nadat we afscheid hadden genomen. Gingen we weer terug naar bed. We zijn rond 11 terug naar huis gagaan. Voor de rest van de dag gingen we eten in best western hotel met alle internationals.

Dit was zo'n beetje wat ik heb gedaan deze 4 weken. Ik probeerde de blog niet te lang te maken. Als je wat fotos wilt zien dan kun je hier gewoon op mijn fotos drukken daar staan bij iedere blog nieuwe fotos online.

Isabel

Reacties

Reacties

Stef

Goed blog weer en Goed dat je het zo leuk hebt

evelien

Volgens mij heb je het daar best naar je zin Isabel. Heel leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt!Geniet er maar lekker van!
Heel veel liefs,

Kees en Evelien

mama

tof hoor isabel !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!