isabell.reismee.nl

4: Thanksgiving, ijshockey en voetbal

Hoi,

Deze twee weken heb ik weer heel veel gedaan. Dus laat ik maar beginnen.

In week 3 tot 9 okt had ik 3 wedstrijden dus lekker druk. Op de maandag hadden we een wedstrijd tegen Liverpool. Dat was eindelijk een thuis wedstrijd, want we moeten meestal namelijk 1 a 2 uur rijden als we een uitwedstrijd hebben. Die wedstrijden hadden we 11-0 gewonnen. De volgende dag hadden we ook een wedstrijd. Die was ook thuis gelukkig maar. Ik had gescoort in de wedstrijd. Daar was ik heel blij mee, maar we hadden 16-0 gewonnen dus bijna iedereen uit ons team had gescoord. Op de woensdag was het gewoon een normale school dag. Op school gaat mijn engels steeds beter ik heb er niet meer heel veel moeilijkheden mee. ik heb ondertussen ook wat vakken omgeruild. Nu heb ik joga, mathematic, learning strategies, child studies en desigh. Op de donderdag had ik ook weer een wedstrijd. Deze wedstrijd was een belangrijke, want park view heeft tot nu toe ook alles gewonnen. Gelukkig hadden we de wedstrijd gewonnen met 3-1 hij was wel heel spannend. Op vrijdag had we geen wedstrijd. Gelukkig maar want 3 wedstrijd per week is wel heel veel. Omdat we geen wedstrijd hadden konden we naar de ijs hockey wedstrijd. Ik vind dat altijd heel leuk want daar zijn ook allemaal andere mensen, dus dat is heel gezellig. Op zaterdag was Jane jarig:) In de ochtend Gingen we naar bridgewater waar allemaal andere internationale studenten waar een verwelkomen in de stad dat was wel leuk maar je moets dus in een parade een kerk in lopen met de andere mensen van je land. Nou ik ben dus de enige van nederland dus ik moest in mijn eentje lopen :( dat was wel iets minder. In de avond kwam Hanna, Chriara en Estefania eten. We gingen lekker pizza eten en daarna een film kijken.

Het thanksgivings weekend was heel leuk. Op de zondag hadden we het hele druk omdat we alles moesten voorbereiden voor de maandag. Op de maandag kwam namelijk 24 mensen eten dus dat was lekker druk. We hielden een brunch dus ik had ervoor niks gegegen zodat ik meer kon eten bij de brunch. Er was zooo veel eten en ik moest natuurlijk alles proeven, dus ik zat al helemaal vol voordat we bij het toetje kwamen. En daar wilde ik ook weer alles proeven. het eten was zeker lekker.

Week 10 tot 16 okt

Op de maandag was het dus thanksgiving Dinsdag had ik geen voetbal wedstrijd maar gewoon training. Dat was leuk. Woensdag had ik wel weer een voetbal wedstrijd. Die was wel uit maar het was gelukkig in bridgewater dus dat was lekker dicht bij. We speelde ook Tegen bridgewater en we hadden weer gewonnen met 10-3. Op de donderdag hadden we onze laatste conpetitie wedstrijd maar die werd afgezegd dat was wel jammer. Mijn voetbal seizoen is nog niet afgelopen nu komen de regionals en provincial. Die zijn heel belangrijk. Op vrijdag hadden we een gewonen schooldag. Jane en ik gingen in de avond lekker op de bank programas kijken over huizen verkomen. Dat vinden allebij zo leuk:). Op zaterdag ging ik schaaten met wat vrienden. Ik dacht dus dat ik wel redelijk kon schaatsen maar dat was niet zo. ze probeerde me te leren schaatsen maar ja ik ben wel vaak gevallen. Het was wel echt heel leuk om te doe . Op de zondag zaten jane en ik de hele dag voor de tv. En keken alleen maar huizen programas. ik denk dat we een beetje verslaafd worden.

Deze weken heb ik weer veel leuke dingen gedaan.

isabel

Reacties

Reacties

Emma

Ik heb net je laatste verhaal gelezen. Wat sport jij veel heb je inmiddels niet een topconditie?
Vanmiddag met Viv gewinkeld nog voor haar verjaardag. Goed geslaagd bij Sting. Vivian is aangekleed en ik ben uitgekleed! Ze ziet er prachtig en sportief uit nu! Was gezellig!

Ilja

Hoi Isabel, we zijn net terug van vakantie naar Bilbao Spanje. Daar is het dames voetbalteam waanzinnig populair. Alle wedstrijden worden op TV uitgezonden en in de kroegen kijkt dan iedereen naar de Spaanse damescompetitie. Dat zul je in Nederland niet zien. Leuk hè voor de dames uit Bilbao. Veel plezier daar.

Hanneke

Hé Isabel, dat eten met thanksgiving moet wel kunnen met zoveel wedstrijden :). Heb je al een droomhuis of krijg je daar door het kijken naar alle andere huizen steeds meer een idee over? Het is hier herfstvakantie, morgen met Pim shoppen en naar een Virtual Reality Cinema (verrassing voor hem). Succes met de volgende wedstrijden!

Stef

Hoi Isabel, zit er ook nog een huisje voor ons bij?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!