isabell.reismee.nl

Nog maar 20 dagen!

Hoi allemaal,

Zoals de meeste al weten ga ik aankomend schooljaar naar Canada. Het lijkt me leuk om al mijn ervaringen terug te kunnen lezen.

Het begon toen ik naar de informatie bijeenkomst van Travel Active ging met mijn moeder in september. Het leek me leuk om High School te volgen in het buitenland, maar wist niet wat het allemaal inhield. Na de bijeenkomt was meteen enthiousiast en had ik me ingeschreven voor High School in Canada. Ik had me ingeschreven voor vijf maanden, want ik dacht tien maar is veel te lang. Al snel na dat ik geaccepteerd was begon ik te twijfelen of ik niet toch niet tien maanden wil gaan. Uiteindelijk had ik de knoop door gehakt en had ik besloten om toch tien maand te blijven.

21 april werd ik gebeld door Travel Active en kreeg ik te horen dat ik geplaats was. Ik was toen super blij om het te horen. Ik kom op de New German Rural High School in New Germany. Ik zal wonen ik Bridgewater dat is een uur van Halifax. Mijn school is 25 km verderop dus ik ga iedere dag met de bus naar school. Mijn gast gezin heeft vier kinderen waarvan de jongenste 19 is en ze zijn allemaal al het huis uit. Ze hebben ook twee katten. Het klinkt allemaal super leuk en kijk ernaar uit om ze te ontmoeten.

Veder heb ik dit jaar mijn diploma gekregen van VMBO-T en ben ik lekker op vakantie geweest naar Spanje en Frankrijk. Ik was voor 2 weken naar Spanje met familie. We hadden een groot huis met zwembad gehuurd. Het was super leuk om met familie op vakantie te zijn. Direct na 2 weken Spanje ben ik naar een vriendin geweest in Frankrijk ook voor 2 weken. Het was super leuk.

Nu ik thuis ben komt het wel heen dicht bij allemaal. Nog maar 20 dagen hier. Ik ben nu een al een beetje aan het bedenken wat ik allemaal mee moet nemen. Het is best lastig om intepakken voor tien maanden. Ik zie er wel tegenop om van iedereen afscheid te nemen, maar ik heb er vooral zin in.

Als je op de hoogte wilt blijven van mijn blogs, moet je even je email adres achter laten en krijg je automatisch een mededeling als ik een nieuwe blog plaats.

Groetjes, Isabel

Reacties

Reacties

Hanneke

Leuk Isabel, ga je zeker volgen!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!