isabell.reismee.nl

10: weer een blog na lange tijd

Hai allemaal,

Het is weer echt heel lang geleden dat ik een blog heb gepost. Ik wilde er eerst mee stoppen maar toch hebben er wel mensen naar gevraagd. Dus ik ga gewoon door. Ik wilde het gewoon voor mij zelf schrijven maar heb nu wel besloten dat ik het toch online ga doen.

Week 6 tot 12 feb

Heel eerlijk deze week ik niet veel gebeurd. Deze week heb ik heel vele sneeuw gehad. op donderdag was het die avond echt hard aan het sneeuwen. Dus je kan wel rade dat ik en jane zo veel hebben zitten sneeuwscheppen. Haha ik ben er nu wel klaar mee.

Ik heb trouwens nog wel iets interesants gedaan ik ben namelijk op vrijdag gaan schaatsen. Het was een internationals public skate. Ik had het zelf nooit verwacht maar ik vind schaatsen wel leuk. Maar ik het weekend hebben jane en ik gewoon helemaal niks gedaan. Maar dat komt omdat ik deze week ook zo veel snowdays heb gekregen en we ook gewoon nergens heen konden.

Week 13 tot 19 feb

Op maandag had het zo veel gesneeuwd!! Echt ik heb nog nooit zo veel gezien. We hadden ook natuurlijk een snowday en we moesten ook uiteindelijk alleen op woensdag naar school haha. Het was gewoon een mini vakantie kon je zien.

Alleen door al die sneeuw konden we niet heel veel doen. Maar je kan wel al bedenken wat ik wel veel heb gedaan.... sneeuw opruimen alweer. eerst was het nog wel leuk maar na een tijdje jeetje dan wordt het niet meer echt leuk. Op zaterdag waren de wegen weer rijbaar laat maar zeggen, dus we gingen naar de firemans breakfast (paul was vroeger een fireman in brigdwater dus we gaan iedere maand naar een firemans breakfast) en daarna naar de mall. Dat was gezellig maarr ik was mijn geld vergeten.

Week 20 tot 26 feb

We hoefde pas op woensdag weer naar school hahaha echt een sneeuw vakantie gewoon. Maandag was wel leuk Lucie kwam langs. Ze is van belgie we gingen in de sneeuw wandelen wat geen succes was en daarna sleeën wat ook niet zo heel leuk was. Het was te veel sneeuw dus zijn we gewoon binnen gaan chillen. Donderdag gingen we skieen!! Met alle internationals. Dit keer was het wel leuker dan de andere keer. Er was meer open en de zon scheen. Dat was echt een geslaagde dag.

Zaterdag waren lucie, sofia en ik vanplan om te gaan wandelen naar tim hortons. Wat uiteindelijk niet zo'n succes was. Haha want tims is best ver weg we kwamen maar halvewegen. Dus gingen we gewoon maar mijn huis om lekker samen te gaan eten wat echt gezellig was. Op zondag gingen we naar de voetbal wedstrijd van Abby en dit keer mocht ze eindelijk spelen. Abby speelt bij acadia en er zitten iets van 30 mensen in het team dus niet iedereen mag steeds spelen.

Week 27 feb tot 5 maart

Ooh ja dat ben ik helemaal vergeten te vertellen. Oke hahaha ik heb mij in geschreven voor het bathminton team. Ja ik ga gewoon elke sport uitproberen.haha Maar op maandag had ik de eerste try out (er zijn try outs er gaan gewoon mensen weg bij het team) maar ik had het nooit verwacht ik vond het heel leuk. Ik weet nu al dat ik in het team zit ahah nooit verwacht.

Het weekend had ik dus wel een druk weekend. Dat is ook weer een tijdje geleden.

Vrijdag na school ben ik naar de barn geweest om nieuwe kippen in de barn te doen. Dit keer hadden we meer help dus ging veel sneller. En daarna ben ik ook weer naar de hockey wedstrijd geweest was zo leuk was. Ze hadden wel dik verloren. Maar het was echt gezellig. Zaterdag ging ik bowlen met alle internationals. Oke haha bowlen zelf vind ik niet leuk maar het was wel gezellig. En dan nog zondag toen moest ik echt vroeg op 9 uur. Want we gingen naar een renovation expo wat wel leuk was. Daarna lekker shoppen in halifax. En we zijn ook nog naar een voetbal wedstrijd van abby geweest die was toch in halifax. Was een leuke drukke dag.

Nu ga ik denk ik wel iedere maand een blog uitbrengen. Ik ga het proberen haha

Isabel

Reacties

Reacties

Emma

Hai Isabel dit is weer topblog!
Ik ben jaloers op al die sneeuw. Hier wordt het lente,dus laat ik mijn winterbanden wisselen.
Vraag mij iedere keer weer af waarom heb ik die er onder laten zetten.
Geweldig al die sporten die je aan het doen bent. Hier wordt het saai voor jou ben ik bang straks maar dan zie je ons en je vriendinnen allemaal weer! Ook leuk natuurlijk. Liefs Emma

Mama

Dag lieverd , fijn om je blog te lezen. Kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!