isabell.reismee.nl

9: Halifax, film en ijshockey

Hai,


Zelf kan ik niet geloven dat ik hier gewoon al op de helft ben. Ik heb het hier heel erg naar mijn zin. Deze maand is het best rustig geweest.

Week 9 tot 15 jan

Deze week was gewoon als elke ander school week. Op donderdag kwamen jane en ik op een idee om te gaan bbqen in de sneeuw haha. Ook al konden we niet dus uiteindelijk moest paul het ons leren. Het was wel leuk om te doen maar de volgende keer dat ik het ga doen doe ik het wel in de zomer haha.

Op vrijdag ben ik gaan uiteten met wat vrienden bij boston pizza. Wat super gezellig was. En er lag zo veel sneeuw hier. Op zaterdag was een een ijshockey wedstrijd van school. Zelf heeft mijn school geen team maar ik ga er meestal wel heen want ze zijn altijd gezellig en er zijn veel mensen die ken. Dus dat is altijd leuk!

Week 16 tot 22 jan

Op maandag gingen we skieen met alle internationals uit mijn buurt. We gingen naar martock. Ik ging natuurlijk snowboarden het was heel leuk. Je hoeft maar een uurtje te rijden en dan ben je bij een skie gebied dat is was zo leuk. Het was echt een hele leuke dag!

Veder heb ik deze week echt niet heel veel gedaan haha. Ik had voor child studies een groot project die voor vrijdag af moest dus daar was ik veel mee bezig geweest. Nou dan op donderdag had ik dan eindelijk klaar met het project alles klaar gezet om mee tenemen naar school de volgende dag.

Vrijdag ging ik dus naar school en wanneer ik de bus in ging kwam ik er achter dat ik het vergeten was. Zo slim van me. Maar gelukkig vond de docent het niet er als ik het op vrijdag in leverde. Vrijdag avond had de vander van eva een operatie aan zijn knie. Dus op zaterdag zijn we naar het ziekenhuis van halifax gegaan om op bezoek te gaan. Gelukkig was de operatie helemaal goed gegaan en mocht hij waarschijnlijk al op zondag naar huis. Na het bezoek zijn we naar een outsoor rink gegaan om te gaan schaatsten. Wat heel gezellig was om te doen.

Op zondag heb ik een leer dagje gehouden omdat ik de week erop examen week had. Dus daar voor moest ik nog gaan leren.

Week 23 tot 29 jan

Deze week was de examen week. Je hoefte alleen naar school wanneer je een examen had. Je had alleen examens van je half jaar lessen. Mijn half jaar lessen zijn yoga en mathematics, maar van yoga heb je geen examen dus ik had alleen mathematics. Donderdag middag moest ik dan naar school voor mijn examen. Het ging eigenlijk heel goed en ik heb mijn cijfer ook al terug een 83. Nu heb ik mathematic afgegrond met een 91. Daar ben ik heel blij mee!

Vrijdag ben ik gaan schaatsen met jedrick dat was heel gezellig. Ik word steeds beetje bij beetje beter haha. Zondag zijn we naarde ouders van eva gegaan voor avond eten en dan eet je altijd zo lekker. Waar ze wonen was waar eva is op geroeid, dus ze heeft jane en mij laten zien waar haar school was en de buurt. Dat was heel leuk om te zien allemaal.

Week 30 jan tot 5 feb

Maandag ben ik naar de mall geweest met jane. Onze mall is zelf niet zo heel interessant maara er zijn wel een paar leuke winkels maar niet veel. Het is wel altijd gezellig om er heel te gaan en gewoon ergens gezellig gaan eten.

Woensdag begon school weer na de examens. Ook het nieuwe semester begon nu heb ik als mijn nieuwe lessen biology en English. Dus ja dat gaat wel moeilijker worden. Ook heb ik wat ik al het hele jaar heb child studies, learning strategies en design.

Donderdag was er een dans. Niet van de school want dat mag niet meer met de work to rule. Zo stom dat maar goed een paar studenten van mijn school hadden toch nog een dans georganiseerd. Het was heel leuk en gezellig.

Op vrijdag ben ik naar de film gegaan met Jedrick. We gingen naar manchester by the sea haha nou we dachten dat het wel een leuke film zou zijn maar.... het was zo saai. Ik denk in het midden van de film waren we allebij op punt in slaap te vallen dus besloten we maar om gewoon weg te gaan en naar tims te gaan. Overal was het wel heel gezellig.

In het weekend was abby thuis. Sat was heel gezellig verder heb ik in het weekend niet veel gedaan. Jane, abby rn ik heb nog wel koekjes gebakken en wat films gekeken maar meer niet. Het is wel hard aan het sneeuwen nu dat is wel heel leuk!

Dit was alweer een maandje hier in Canada. Ik heb het heel er naar mijn zin en heb zin in de volgende 5 maanden!

Isabel

Reacties

Reacties

Mama

Heerlijk al die sneeuw Isabel!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!